Fruktsallad

Har precis kommit från träningen. Gick hyffsat. Men vi hade inga målvakter och det var ju tråkigt. Så vi fick ändra på det mesta. Men vi hittade på en del kul.
Det var inte det skönaste att träna med en sån här hemsk träningsvärk. Jag var en enda stor klump och benen hängde inte alltid med i mitt tempo.
Något mindre roligt är att det är dags för jukalendrarna. Så nu sitter jag här med 2 st kalendrar för 50kr st (från bingolotto) och 2 st för 40 kr st (våra "egna" som är tryckta med IBF Ludvika).
Så, om någon vill köpa en säg till! =)
Mamma du vill väl iaf ha en? =)

Nu ska jag göra mig en fruktsallad. Gjorde en igår med till Grey´s. Det är ju så fruktansvärt gott!!
Lovisas fruktsallad innehåller:
1 banan
1 äpple
1 apelsin
2 mandariner
2 kiwisar
och 2 passionsfrukt som man "häller" över som sås. =)
Smarrigt!!!
Skulle kunna leva på frukt.... och grönsaker!



Inget bra på TV ikväll. =(
I morgon har jag praktik igen. Nu var det några dagar sen så det ska bli skoj.

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Helena

desaa jäkla artiklar man ska läsa, jag tror man vet mer om artiklar och forskning än om sjukvård när man är klar ssk.

Allt bra med dig?

kram Helena och emil på ett hörn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback