Helgen

Det har hänt rätt så mycket för att vara en helg för mig.

I fredags var det ju som sagt match och det vet ni ju hur den gick. Braaaa! =)
Senare på kvällen träffade jag Jesper lite. Sötnosen somnade i soffan.

I lördags åkte vi till Askersund för att träffa släkt. Pappas faster med man och pappas kusin Tåbbe med Anki och deras färska lilla Gustav. Anledningen till att vi åkte dit var ju mest för att gå gosa lite med Gustav. En sån söt liten pojk. Helt underbart söt och go! Ville ta med han hem, men fick inte det.
På vägen till Askersund åkte vi till Skinskatteberg med för att byta min snowboardskor pappa köpte till mig men som var för små. Så jag fick ett par nya. Jättesköna. Tack pappsen!

Lördgaskvällen spenderade jag med Jesper. Vi kollade på film. I Am Legend. Vi har ju sett den förut, men nu hade Jesper köpt den så då såg vi den igen. Han har köpt lite nya högtalare och ny DVD, kul. =) Jättebra ljud är det iaf. Så bra så att man ska nog inte spela så mycket i denna lyhörda lägenheten.
Sen sov vi. Det var sååå skönt att sova i en säng. Underbart mjukt till skillnad från min madrass hos Thilda. =)

Igår, söndag, hade jag praktik 13.30-22-00. Så där flög den dagen iväg. Åkte hem till Jesper och sov.

Nu sitter jag här hemma och ska plugga. Min katter är helt galna just nu. Springer runt och jagar varandra både högt och lågt.

Ska försöka röra på mig och ta mig ut och ta lite bilder nu när det är fint igen. Men har sagt det ett tag nu så det blir väl inte av idag heller. Men ska försöka iaf. =)

Dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback