Hur ska jag hinna?

Nu sov jag alldeles för länge igen. En väckarklocka när jag vet att jag är ledig är ingenting för mig, jag stänger bara av den ändå. Hade ställt den på 10.00 men inte gick jag upp då inte. Jag fortsatte sussa och drömma så gott till kl.11.30.
Jaha..??

Och då är frågan hur jag ska hinna med allt som måste göras idag. Måste plocka undan tvätten, diska, plugga, duscha, lagar mat och dammsuga idag igen. Katterna hårar så mycket och Jesper har blivit jätteallergisk. =( Så nu måste jag hålla efter. Väntar med fasa på blodprovssvaren. Vill inte veta.

Allt detta ska jag också hinna med innan halv sju, för då vandrar jag ner mot sporthallen för innebandyträning.
Det bästa på hela veckorna. Det får mig på topp!!!
Finns inget bättre gäng heller och Nichlas (tränare) är toppen!


En lagbild för längesedan! Vi är bäst! =)


Söta Sussie när hon har gjort mål.
Hoppas jag får spela med henne ikväll. Det brukar gå bäst då. =)

Bilderna är lånade från
Dalarnas Tidningar.

Dags att sätta igång så jag hinner med allt!
Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha fy fan, jag skulle kunna skratta ihjäl mig åt mig själv på det där kortet.. hahahaha ser så jävla rolig ut =)

tack för att du förgyllade min dag med det där kortet. hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback