Jag ska bli moster! =)

Ja tänk för att det ska jag! Mathilda ska få en liten hundvalp. Eller få och få, hon ska köpa en liten hundvalp.
I morgon åker hon och Ricky till Gbg för att hämta hem den lilla. Om allt passar sig vill säga. Om hon vill ha den och om uppfödarna och den lille är nöjda med henne. Men det ska väl inte vara några problem.
Så om ni har några namnförslag till en busig liten Coton de Tulear-hane skriv till henne.

Ska försöka plugga lite.

Fick även en fråga om jag ville bada lite i eftermiddag och det ville jag såklart. Så jag ska snart iväg till badhuset och plaska lite med Frida och henne lilla Tuva och Jenny och hennes lilla Elias.
Det ska bli skoj! =)

Sen ska jag hem och försöka sova lite middag innan jag ska iväg och jobba natt. Undrar hur jag ska klara det??
Jag som är så trött av mig. =)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tack för tipset! =)

Det är ju så drygt att vara sjuk jämt!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback