Julstädning

Man kanske inte ska kalla det justädning eftersom att det är ett tag kvar till jul, men ni får kalla det vad ni vill men jag kallar det justädning. =)
Jag har iaf påbörjat den. Eftersom att jag pluggar, har praktik, innebandyn, katterna och Jesper så finns det inte mycket tid över för någon julstädning så då var det lika bra att börja i tid.

Så efter att jag vart hundvakt åt lilla Alvin, vilket förresten gick hur bra som helst, har jag börjat med att grovstäda köket.
Gått igenom hela skafferiet, slängt en massa grejer som hade gått ut för längesen. =) Möblerat om där inne också, flyttat hyllor och donat. Skurat nästan alla skåp har jag också gjort. Så långt (kort) kom jag idag.

Ska fortsätta med köket i helgen och försöka hinna med lite mer också. Men måste plugga också. Bläää.

Förresten så blir jag ensam en vecka snart, eller nästan en vecka.
På fredag åker Jesper och Nichlas ner till Örebro till Nichlas bror och på lördag åker dom tre till London. Där ska dom ha skoj ända tills torsdag. Så jag blir ensam fredag-torsdag.
Sååååå ensamt!
Jag har inte sovit ensam i lägenheten sen jag och Jesper flyttade ihop för lite mer än 2 år sen. Jag gillar det inte.
Sen kommer jag sakna min älskling så sjuk mycket. Det kommer att bli riktigt jobbigt.
Jag ska fördriva tiden med städning, pluggning, träning och träffa systrarna plus mamma och pappa. 
Jag hoppas att dagarna kommer att gå fort, och självklart så hoppas jag att dom får det riktigt roligt där nere. 

Nu ska jag byta om och göra mig redo för 1 1/2 timmes innebandyträning. Kul att träffa tjejerna. Det lär bli mycket snack efter helgens festligheter. =)

Hej! 


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha, ha, jag hittade en kryddburk häromdagen som gick ut -94!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback