Kanonkväll

Dagen/kvällen igår var verkligen toppen! Tack Sussie för att du bjöd hem oss och tack till alla i laget för att ni är så himla goa och skojiga!

Började med att kolla på herrarna match. Jag, Angelica och Hanna satt i seketariatet. Måste säga att vi skötte oss bra, speciellt Angelica som var speaker. Bra jobbat!! =) Det var riktigt roligt!
Herrarna vann förresten. Jesper gjorde ett mål. =) Blir så himlans kär och det pirrar i hela kroppen när jag ser han spela, och speciellt när han gör mål. =)

Efter matchen tog vi oss till Etna där vi åt gott.
  
Lollo, Mathilda, Hanna, Jag, Mathilda och Angelica.

Sen åkte vi upp till Sussie. Vi spelade kort, tjåladet skit, sjöng singstar och spelade även sanning och konsekvens som Linn hade på något kortspel. Det var mycket roligt! =)

Sanning och konsekvens
 Mathilda skulle suga av en flaska.
 Jag skulle bli smiskad, här av Majsan. Egentligen i bara underkläder men det skippade vi. =)

Singstar
     
Äntligen vann jag över Angelica!
 Kvällens Singstar-mästare! =)

      
 Spillde ut ett halvt glas vin så det var bara att torka. =)

Orkar inte lägga ut fler bilder. Det tar ju sån tid. Om ni vill se fler från kvällen så finns dom på facebook.

Jag hade iaf grymt kul!!
När laget mötte upp några från herrlaget på SilverDollar gick jag och Jesper hem och hade lite myspys!
Måste ha en till lagfest snart! =)

Vaknade i morse och mådde väldigt bra. Skööönt!
Men visst är man lite seg, men det får man vara en söndag som denna.

Jag och Jesper har kollat på Sex and the City-filmen och antar att det blir någon mer film under dagen.
Nu är jag hungrig. Undrar om man ska äta lite bakismat? =)

Nu ska jag väcka kärleken som somnade igen. Sötnos!

Hej!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som ni haft en toppenkväll =)Underbart roliga och bra kort vart de oxå !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback