Ledarmot

Lördagskvällen hemma hos mamma var riktigt mysig. Vi åt gott och snaskade lite onyttigheter, tittade på fotboll och satt vid datorn och drömde oss bort bland massor av inredningsgrejer.
Förresten håller dom på att göra om köket lite där hemma. Nya tapeter, kakel, golv, bänkskivor och så blir det vit träpanel. Jag tror att det kommer bli superfint!

Åkte hem vid 24.00. Städade efter Jesper och hans gäng. Fullt med öl överallt. Luktade inte så gott. Men jag städade och diskade bort allt. Möttes av en inte så kul överraskning  när jag kom hem - två levande ljus på bordet. Det var inte det roligaste. Tur att inget hade hänt och en himlans tur att inte Melker varit vid ljusen, vilket han annars alltid är.
Det var lite otäckt. Dom hade väl stått där och brunnit en halvtimme utan någon hemma. Usch, vill inte tänka på vad som kunde hänt.

Vaknade sent idag eftersom att det blev en sen kväll. Segade hela dagen och kom sen på, en halvtimme före, att det var årsmöte med innebandyn kl.15.00. Bara att slänga på sig kläder och åka ner till sporthallen.
Vi var 6 st på mötet, varav 3 från styrelsen. Vi andra 3 som var där blev idag styrelsemedlemmar. Ledarmot blev jag. Innebär väl inte så mycket, har egentligen ingen aning om vad det är. =) Men det blir nog kul med något möte då och då, det är ju sånt trevligt folk så. =)

Nu på kvällskvisten har jag och Jesper degat i soffan och vi ska väl fortsätta med det tills det blir sängen för natten.
I morgon är det praktik igen. Då ska man vara pigg och alert kl.04.50 när klockan ringer. Ååå.. vill inte ens tänka på att gå upp då. =(

Hoppas alla har en msyig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback