Lördag kväll

Jag sitter i Hagge och kollar på lite smått och gott till hemmet.
Idag har jag blivit "utslängd" då det är fotboll, så Jesper har en massa folk där.
Så då var det bara för mig att hålla mig borta. =)

Annars idag har jag bara städat och donat. Äntligen har vi fått upp en ny hängare i köket, dena andra lossnade. Men jag fick åka runt i hela stan och leta. Det slutade med en list med 5 krokar i massiv oljad ek från Åhlens för 269 kr. Lite dyrt för en sån tycker jag. Men det blev rätt fint.
Sen har vi äntligen äntligen äntligen fått upp gardinerna i sovrummet. Vi tapetserade i februar och nu kom dom upp, eller dom har varit uppe en gång förut men då 50 cm för långa, om inte mer. Men det blev fint och mysigt.
Nu ska köpas nya blommor och lite smått och gott sen är det mysigt som tusan.=)

Ska äta lite gurka och dipp i kväll. Kanske ska jag kika på fotbollen med. Hejja Sverige iaf! =)

I morgon blir det lite plugg och sen till att slänga lite skit tror jag.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback