Måndag

Blev ingen praktik för mig idag. Det blev en massa krångel plus att jag inte mår speciellt bra, så då bestämde jag mig för att vara hemma och plugga. Har ju seminarie på onsdag så jag måste börja med uppgiften nu.
Men oj vad trött jag var i morse. Somnade inte speciellt sent. Klockan var kanske 23.30, men när väckarklockan ringde 10.00 stängde jag av och somnade om. Vaknade 10.30 av att jag trodde det knackade på dörren. Helt yrvaken sprang jag upp, men det var ingen där. Bestämde sen att jag inte fick sova mer.

Jag har ätit frukost, rensat bort massa sommarskor (visste inte att jag hade så många =)), diskat och dammsugit. Så nu ska jag sätta igång att plugga alldeles strax. 

Jesper håller på att bli sjuk. Han har ont i halsen och är inge pigg. Stackars älskling!
Han har klipptid idag med kl.16.30, men visste inte om han skulle orka så då skulle jag få ta den. Jag bokade ju ingen eftersom att jag trodde jag skulle vara på praktik. Så kanske att jag får klippa mig idag. Skulle behövas, men Jesper behöver det mer. =)

Så... dags att plugga!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja! ;) Dirty Dancing kommer alltid ha första platsen i mitt hjärta, och har alltid haft!

Postat av: Patricia

Ja, det är superkul =) Kommer sakna dom möblerna vi har nu... Hehe. Det är ju inget fel på dem, förutom att soffbordet är för stort för våran soffa..

Hur är det med dig då? Har saker ordnat sig?

Kram

2008-10-13 @ 13:14:49
URL: http://patricia86.blogg.se/
Postat av: Patricia

Okej, håller tummarna =)

Kämpa på =)

Kram

2008-10-13 @ 14:21:21
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback