Mosters kille!

Så söt liten hundbäbis syrran skaffat sig. En helt underbart tjock liten dunboll som följer henne varje steg hon tar.
Var med till veterinären på "besiktning" och passade han lite när Thilda var och handlade ett nytt halsband då det andr var förstort för lilla Alvin.
Någon bild på mosters kille! =)
 

Håll utkik på Thildas blogg där det kommer dyka upp många bilder på prinsen!

Nu ska jag plugga. Jag är så kass. Ingen självdisciplin alls. Arbetet ska vara inne idag och jag har inte mer än börjat på det. Vilken tur att det är ett rätt lätt arbete. Jag kan bara svamla ner lite om hälsa, lidande, miljö och vad det nu är utifrån en patientsituation. Det får gå - det måste gå!!

Jag är så hungrig. Är sugen på min grekiska sallad. Den är såååå god.
Här är den. =)



Dags att göra ett ryck!

Kommentarer
Postat av: Elin Bylin

åååå vad söt han är, man vill bara krama sönder honom =)

2008-10-23 @ 09:50:44
Postat av: Lovisa

Hej Elin! =)

Ja han är jättesöt och alldeles mjuk och go! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback