Nu har han åkt

min älskade Jesper och han är redan sjukt saknad!

Har haft praktik idag. Det var inte kul att köra i morse när det var oplogat och snöstorm. Det tog 1 1/2 timme att åka dit i stället för 50 minuter.
Skyndade mig hem när jag slutade så att jag skulle få träffa älsklingen innan han åkte.
Han med lite lite mys innan han gjorde sig klar för avfärd.
Jag tyckte såklart det var jätte ledsamt!

Åkte ut till mamma och systrarna så fort som möjligt. Vill ju inte vara själv mer än nödvändigt.
Har fått mig lite mat och ska snart bada badkar. Är riktigt frysen.

Ser inte fram emot att åka hem till en tom och kall lägenhet (förutom kissarna) och sova.
Vill inte sova själv!

Hur mycket jag än vill att Jesper ska vara hemma nu så hoppas jag att han får det superbra och riktigt skoj i London dessa dagar.

Nu ska jag bada!!

Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback