Överlevde

Jag överlevde natten på praktiken. Det var inte så mycket "sitta-stilla-tid". Alltid var det något. Han slappna av lite vid 03.00 i soffan. Var någon kass film vi småkikade på och gjorde allt för att hålla ögonen öppna.
Så natten gick fint! Men det kändes bra konstigt när morgonpersonalen kom och vi skulle gå hem och sova. Det kändes som att dom kom mitt i natten och skulle börja sitt skift. =)

Landade hemma kl.08.00 och somnade så fort jag la ner huvudet på kudden. Vaknade vid 10.00 och trodde jag var pigg, men det var jag såklart inte. Somnade och sov till kl.13.30 då klockan ringde. Då ville jag verkligen inte upp.

Träffade kusin Linda idag och tog en fika. Alltid lika mysigt att träffa henne, synd att det blir för sällan.

Nu ska jag dammsuga och diska och sen dra ner på träningen.
Det är lilla Lovisa som ska hålla i träningen idag då Nichlas jobbar eftermiddag. Har fått instruktioner av han vilka övningar som ska göras så det går nog fint.

Snart kommer Thilda hem också med lilla Alvin som hon hämtat idag i Gbg. Sååå söt! Ska nog och kika på han senare i kväll.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja lite duktig så :) Hur kan man inte vara förtjust i bullar??? :) Det är ju världsgott!



Det var det tråkigaste jag gjort någonsin att vara i skogen ska jag säga dig! Usch da! Men alltid bättre än att vara i skolan! :)

Har ni lagfest på lördag?

Puss

Postat av: Patricia

Skönt att höra att jag inte är ensam =) Det var ju du som gjorde mig till missbrukare, glöm inte det! Haha!

Allt bra med dig då?

Kramar

2008-10-22 @ 12:36:58
URL: http://patricia86.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback