Prinses bok

I dag va det bal för i dag va det fint veder men trol karen va i farte han trolade so himlen blev vit. Hon sa nu kan jag jö aldrig gå på bal.
Hon titade ut i jenom fönste va inte lesen sa mamma ot Lovisa vi kan nog ådna non tin.
En vaker da jik hon till laburinten hon jik i en sirkel hon hitade inte inte ut hon ropada. Mamma mamma.
Mamma sa Lovisa var har du varit jag tapade bort mej i laburinten mamma sa nu går vi in.
Ner dom kom till slotets port öpnade mamma den dom jik in.
Hon gik in ho lagte sej på sänen hon va jete tröt sen ropade mamma det är mat jag komer.
Hon sate sej på stolen vad blir det för mat choklad bolar med godis nu har jag ätit färdirt.
Nu börja dom skolan hon gik med sin kompis Ula Lovisa va jete glad att hon hade fot en ny kompis.

En prinsessaga av Hanna, 7 år.

Min stora lilla tjej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va fint!!!Va duktig hon är!!Underbara unge :)

Postat av: Mathilda

Nej men gud, har Hanna skrivigt det där??

haha sååå söt hon är. Min älskling.

Shit vad dukitig hon va =)

Puss

2008-10-12 @ 13:08:02
URL: http://torstenssonm.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad gulligt!! :D Vad duktig hon är :)

2008-10-12 @ 13:20:02
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback