Prinsesstårta

Maten idag blev faktiskt riktigt god. Jag är bra på det där. =)

Efter maten diskade jag igen och sen åkte jag och Jesper och handlade kattmat. Vi åkte även upp till Coop, köpte en liten prinsesstårta och sen hem till Nichlas och överraskade han.
Tror han blev glad (och överraskad). =)
Det var gott med lite tårta.


Nu är Jesper och kör syster Elin till en vän. När han kommer hem blir det mys i soffan. Först innebandy (Storvreta-Warberg) och sen Cityakuten och Prision break.

Oj nu kom han hem.
Nu ska jag och Jesper hälsa på Alvin och köra Thilda till affären.
HEj!

Kommentarer
Postat av: Nichlas

Jag blev jätteglad och väldigt överraskad :) Tack för att ni kom och firade mig :)



Kram

2008-10-27 @ 21:30:46
Postat av: Lovisa

Det var så lite så, bara kul. =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback