Tisdag

Jag kom aldrig ut igår, precis som jag trodde. Pluggade lite och sen städade jag. Eller städade och städade. Rensade lådor och skåp. I helgen kommer en container till gården så då kanske jag ska passa på att slänga lite skit.
Sen var jag med Jesper större delen av kväll.

Idag fick man kliva upp tidigt, 4.50. Usch! Åkte med en klasskamrat till Falun idag. Vi jobbade samma tid. Tyvärr (eller det var ju skönt) så fick jag sluta tidigare än henne. Så i stället för att vänta på henne i 2,5 timmar tog jag bussen hem. Längesen jag åkte buss så jag kunde inte med det där. Tur som det var hittade jag och min handledare iaf en buss efter mycket krångel och flum. Han var inte heller så duktig på det där, men jag kom med rätt buss iaf. =)

När jag klivit av bussen här hemma stötte jag på Jannica utanför polisstationen. Hon studerar till Polis och hade vart där under dagen på utredningar. Vi bestämde oss för att ta en fika och snacka lite skit. Jättemysigt att träffa henne!

Har ätit mat för en stund sen. Det var bakpotatis, champinjoner, skagenröra och grekisk sallad som stod på matsedeln, men jag tyckte bara om potatisen och salladen. =)

Nu ska jag slänga på mig träningskläder och sticka ner till sporthallen för lite innebandy. Jihoo!
Oj vad jag kommer att få håll. Magen putar och jag är såå mätt.

I morgon är det praktik igen. Samma tid som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback