Trött och frysen!

Ställde klockan på 8.30 i morse eftersom att jag somnade vid 22.30 och tänkte att 10 timmars sömn skulle räcka.
Men det gjorde det ju inte, eller sover jag för mycket?
Jag är grymt trött! Inte bara i huvudet utan i hela kroppen. Ögonen är tunga och vill falla ihop, kroppen värker och är tung och jag fryser som en tok. Trött! Eller på väg att bli sjuk?

Bara att bita ihop. Jag ska åka och handla fryst dill så att jag kan laga tonfiks i dillsås med ris till matlåda, och så får Jesper mat när han kommer hem. Ska också ner på banken och binda våran ränta på lånet i 2 år till och samtidigt växla Pund till Jesper som han ska ha med till London.

Sen ska jag äta innan Malin kommer och hämtar mig. Har eftermiddagspass på praktiken.
Det dumma med det är att jag har dag i morgon. Slutar 21.30 i kväll, hemma strax efter 22.30, duscha, sova och sen upp 04.45 för att åka igen 05.30. Vad pissigt!! Snacka om att jag kommer att vara trött då!!

Allt jag vill just nu är att krypa ner under täcket med Jesper och ligga där och sova och mysa hela dagen!!!!

 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Dom tog blodprov i alla fall och det visade 8, vilket tydligen var tecken på bara en virusinfektion..



Ja, gud så pissigt avsnitt! Hatade det.. Hehe! Dom kan ju inte göra slut över något sånt, dom ska ju hålla ihop =)



Vad har ni för planer för helgen då? Partaj eller?

Kramar

Postat av: Cissi

Jag blir likadan om jag sover för mycket! Det bästa är ungefär 7 timmar, annars blir jag jätteseg. Känner mig nästan bakis =/

Kram Cissi

2008-10-29 @ 15:04:07
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Frida

Inte blir det lugnt för dig i helgen heller ;) Du ska ju komma hit och partaja på lördan :) Vi ska nog ha fest i alla fall.. Har varit lite fram å tebaka med det men nu ser det ut som om det blir av ändå.. Å självklart måste du komma då :)

Kramar i massor/ Frida

2008-10-29 @ 16:45:52
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Patricia

Vi ska inte göra något speciellt. Greja lite hemma, mysa och sen på söndag ska vi vara barnvakt till min kusin.



Det händer så mycket bra och roligt nu, men jag kan inte skriva ut det på bloggen.. =)

Kramar

2008-10-30 @ 06:58:12
URL: http://patricia86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback