Fredag

Praktik har jag haft idag. Det gick alldeles utmärkt och jag var så duktig så enligt Mathias (min handledare). =)
Det var dock väldigt lugnt för att var en fredag, det brukar vara mycket hemgångar innan helgen, men inte denna fredag, så jag fick sluta kl.13.00. Självklart så samåkte jag med Malin idag och det var hon som körde. Jag bestämde mig för att ta bussen till Kupolen och ströva runt där. Men hann inte så långt....
För det första så när jag tagit hissen ner i kulverten och bytt och skulle gå så kom jag på att jag inte hade någon jacka på mig, och jackan hängde inne i skåpet. Skåpet var låst och nyckeln till hänglåset låg, just precis, i jackfickan.
Så jag tog hissen upp till avdelningen och frågade vad jag skulle göra. Såklart började dom retas med mig, men jag fick med mig Mathias ner till skåpet. Han hade med sig ett gem som han böjde upp och lyckades lirka upp låset tillslut. Tack! =)
Jag gick upp och hämtade Camilla på avd. 15 och vi väntade på bussen som skulle ta oss till Borlänge i väntan på Malin. När vi sitter på bussen ringer Malin och säger: "Nu har jag slutat!" Så det blev ingen Kupol. Vi plockades upp på Borlänge busstation.

Men vet ni vad?! Jag kom till Kupolen ändå. Jesper ville köpa sig en lite varmare jacka så vi åkte dit. Wee!
Han hittade en jättesnygg Everestjacka på Stadium, och även en snygg mössa. Såååå snygg blev han i nya jackan. Grymt läcker! ;)
Själv köpte jag mig en foundation på Åhlens. Det var allt. =)
Men jag kom till Kupolen tillslut iaf! Haha!

Jag och Jesper hämtade hem Thaimat. Mums!
Sen har jag handlat mat med syster och sen hamnade jag och Jesper hemma hos henne och Ricky för att leka och kela lite med Alvin. Jesper blev dödskär i honom! ;)
Han är ju bara föööör söt lilla Alvin (Jesper också såklart)!

Jag köpte förresten Sex and the City-filmen idag! Wee!
Vill se den i kväll men det vill inte Jesper, så vi får se hur det blir.

Nu blir det TV och mys!
Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback