Vinst!!!

Vi vann matchen igår mot Enviken. Den slutade 6-2. I första perioden spelade vi superbra men sen vet jag inte vad som hände. Det blev väldigt rörigt!
Fick spela med Sussie och det gillar jag!
Skönt att vi vann även denna match. Nu är det ingen förrän om 2 veckor tror jag. =(

Kvällen igår tillbringades i soffan med Jesper. Vi hade mys och kollade på två filmer och åt chips och krokar och drack Cola. Onyttigt, men smarrigt!=)
Först såg vi Click med Adam Sandler. Han är ju bra. Filmen var sådär. Inte dålig men inte så värst bra heller. Ganska rolig och så lite sorglig då och då.
Den andra filmen vi såg var riktigt superbra! This is England. Hur bra som helst verkligen! Väldigt hemsk handling men den var även lite rolig. Den får fem stjärnor av mig! =)

  


Idag har det inte hänt mycket. Syrran och jag har tagit oss en promenad. Stötte på Johanna och hennes Andreas på vägen hem.
Vi tog oss en sväng förbi pappa. Hoppas det blir bättre snart pappsen!

Nu sitter jag här och väntar på Jesper som har tvättat bilen. Vi ska äta mat. Det blir tacos från igår, vi gjorde alldeles för mycket så det får bli samma idag igen. Tur att det är så gott!!! =)

Men nu får han komma snart för nu kurrar magen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja desamma! Var ett tag sen. Vi får dra ett party snart! :)

Vart gick ni idag då?

Pusss

Postat av: Johanna

Ja desamma! Var ett tag sen. Vi får dra ett party snart! :)

Vart gick ni idag då?

Pusss

2008-10-19 @ 17:33:31
URL: http://larsenjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback