Vinst =)

Shit vad kul det var att spela match igen. Vi vann mot KAIS (Mora) med 5-4. Det var hur kul som helst. Blev inget mål för mig, men 1 ass. =) Jag och Sussie spelade tillsammans som ett forwardspar och jag tycker att det gick bra för oss. Henne vill jag spela med fler gånger. =)

Nu sitter jag här i min ensamhet och kollar på en film på 5:an som jag inte ens vet vad den heter eller vad den handlar om. =)

I morgon bär det iväg till Askersund med pappa och Thilda. Hälsa på släkt och få möta lilla Gustav för första gången  
På kvällen ska jag hem till mig. Ska sova där då Thilda ska ha Hanna och Hilma här över natten.
Ska bli skönt att sova hemma en natt. Helt underbart!!!

Nu ska jag tröka vidare. Gå till sängs snart eftersom att det är tidig morgon som gäller. =/

God natt!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt att ni vann :) Mindre roligt med erat lilla biläventyr, Eller ja lite roligt var ju faktiskt det också ;) hihi Skönt att ni klarade helt oskadda i alla fall!! Kramar / Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback