80-talshits

Jag hade en tråkig fredagkväll igår. Åt thaimat det var väl de enda roliga, fast det var nog mer gott än roligt.
Sen var det bara skit på Tv och fredagskvällen erbjöd inget annat heller. Så jag gick till sängs vi elva.

Idag har jag varit till Borlänge (igen). Det var inte så kul det heller eftersom att jag nyss var där så fanns det ju inge nytt att se.=) Men jag köpte en tröja och ett par byxor till Jesper i för tidig födelsedagspresent. Han valde själv.=) Skönt att slippa tänka på det eftersom att jag har så sjukt dålig fantasi när det gäller presenter, och absolut till killar.

Jag köpte faktiskt en grej. En ny singstarskiva, med 80-talshits! Värsta kul! Oj vad det ska sjungas ikväll. =)

Nu ska jag plocka undan tvätt och göra mig klar för party.=)

Ha en trevlig lördagskväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback