Bara för att jag egentligen borde sova!

Tre saker som alltid finns i min:
kyl - mjölk, frukt, grönsaker
Frys - kyckling, ärtor, wookgrönsaker
Skafferi - bröd, majs, krossade tomater
Handväska - lipsyl, nässpray, mobil
Sminkväska - mascara, foundation, rouge 
Badrumshylla - deo, tandborste, tandkräm
Skohylla - "vanliga skor", innebandyskor, foppatofflor
Förråd - skräp, skräp, skräp
Hjärna - JESPER, JESPER, JESPER
Jackficka - gamla kvitton, ludd, nycklar.
Kryddskåp - chili, vitpeppar, citronpeppar
Balkong - blommor (oftast döda), stolar, bord
Barskåp - vin, smirnoff, glas
Köksbänk - brödrost, elvisp, mixer

Nämn något...
Som gjorde dig glad igår: går var en ledsam dag
Du gjorde kl 08 imorse: sov
Vad du gjordeför 15 min sedan: smörjde kroppen med hudlotion
Det sista du sa högt: "God natt" till mamma.
Det senaste någon sa till dig: "God natt, sov så gott" (mamma)
Vad ha du druckit idag: mjölk
Vad var det senaste du åt: fruktcoctail med grädde
Vad var det senaste du köpte: grönsaker till min middag, annars två mjuka, rosa hästar till H & H.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: kolsvart och läskigt
Godaste glassmaken: vanilj eller hallon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte. kanske 
Sover du tungt: nej, vaknar av minsta lilla
Drömmer du mardrömmar: väldigt ofta, senast i natt att vi kraschlanda med ett flygplan
Trivs du med ditt jobb: pluggar just nu, men jag hoppas att jag kommer trivas som ssk.
Favoritklädsel: myskläder, helt klart! 
Favoritlåt just nu: Duffys "I"m sceared" och "warwick Avenue"
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster ut mot vägen
Vad gör dig glad just nu: det enda som kan få mig glad just nu är om JESPERhör av sig 
Vad ska du göra härnäst:
sova och drömma om JESPER
Höger el vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu: ledsen
Favoritgodis: sura remmar
Kläder just nu: någon ful tunika som man fick gratis från H&M, som jag änvänder som nattlinne =)
Sommarplaner: Ingen aning, jobba?
Hur många kuddar sover du med: En som jag har huvudet på och en på tvären bredvid
Spelar du ngt instrument: nej, men har spelat piano
Morgon eller nattmänniska: Inget av det, vill sova jämt
Vad är viktigast för dig: JESPER, familjen och vännerna, plus att klara skolan 
Är du kittlig:
överallt, t.o.m. på ryggen
Snarkar du: nej
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: alla, kan inte välja EN
Stökigt el välstädat: välstädat men det blir oftast stökigt =) 
Längtar du mest efter just nu?
JESPER såklart!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback