Egentligen

så är jag trött, men kan inte sova. Usch!
Inte är det nå vidare väder här. Jag hade gärnat solat mig en vecka till, eller varför inte hela hösten.
Kanske att jag skulle vilja ha 2-3 veckors höst för den är ju rätt mysig, om man bara vill.

Jag har shoppat lite på sistone och det är ju inte fel. =)
I måndags köpte jag mig en scarf, igår en paryfm (Armani Code) och idag var jag, syrran och Sandra till Kupolen. Där   
köpte jag ett par byxor, tre tröjor, en väska, en scarf (igen) och ett par skor. Det bästa med att ha små fötter är att man kan ha barnskor, blir lite billigare då. =)
Jag är nöjd med mina köp!

Jag var lite pinsam idag också när Sandra bad mig ringa till Milano och beställa en kebabrulle åt henne.
Pizzagubbe: Pizzeria Milano
Jag: Hejsan!
Pizzagubbe: Hej!
Jag: Öööhhhh... vem är det?
Pizzagubbe: Hadir
Jag: Okej, förlåt!!!!......... Jag skulle vilja beställa en kebabrulle.
Blablablabla!!!
Lite pinsamt, men jag skäms ju för det mesta. =)

Just ja, jag ska ju tatuera mig i morgon. Det har jag glömt säga. Ska bli kul, men jag är så nervös för det kommer göra superont. Micke ska tatuera mig och han har (ska) även teckna blomman som ska sitta på min axel. Det kommer bli så bra för han är bäst på det där!
Pirrrrrr!

Nej nu ska jag försöka sova! Ska ju upp i morgon och leta artiklar till våran c-uppsats. Inge vidare skoj! Men måste göras.
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Frida

Va kul med en ny tatuering. Nyfiken på bilder sen :) Kramar/ Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback