Ensam och frusen

Sitter och kollar på Vem Kan Slå Filip och Fredrik. Vilket jäkla program, och att det ska vara så svårt att slå. Jag hade lätt gjort det. =) Om det inte hade vart dom två så hade det ju varit ett riktigt kasst program, men dom är ju för roliga.

Kollade på träningen idag, men blev inte så mycket kolla av eftersom jag "lekte" med Monicas lilla Linnea som var med. En mycket söt liten 3-åring. Go som tusan! =)
Ville så gärna träna jag med. Det bästa när man är sjuk är nog att hålla sig hemma för om man går dit blir man så ledsen när man ser alla andra träna.
Men på tisdag då är jag med igen! =)

Usch vad ensam jag är nu. Inge kul alls. Syrran är på treafest och här sitter jag och gottar i mig lite vindruvor. Var så hungrig, men i stället för nattmacka tog jag mig lite druvor. Bättre det. Men det blir till att springa på toaletten i natt. Mindre bra.
Jag saknar Jesper sååå mycket! Vill kramas, pussas, mysas och bara vara med han!!

Jag tror att jag ska ta mig ett varmt bad, för jag fryser så. Är rädd att jag håller på att få feber, men jag ska nog klara mig. Men näsan dunkar som tusan. Har satts sig i bihålerna som vanligt på mig. =/
Nej nu ska jag bada. Ska ha lite babyoil också, men då inte lika mycket som sist. =)

Sen väntar sängen (madrassen). Ska upp till Falun ju. =(
Sen blir det till att åka till Frida på lite sexparty. =)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Håller med dig dig där, ska det vara så j-vla svårt och slå dem, tror oxå att jag lätt skulle klara det =). Ses ikväll, vi får snora ikapp jag är oxå genomförkyld.

Kram Carolina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback