Ett nytt försök

Jaha.. Nu sitter jag här igen. Alltså vaknade jag.

Ska göra ännu ett försök till att plugga idag. Hoppas på bättre lycka med det idag. Men det blir väl bara skit som vanligt.
Är ju inge vidare på engelska heller och det jag behöver göra är att översätta två vetenskapliga artiklar som just är på engelska. Sen ska dom granskas också så jag kan se om dom är godkända för att vara med i våran c-uppsats. Hur tråkigt låter inte det?

Annars idag händer ingenting för mig.

Vill tacka alla som finns här för mig;
Syster Mathilda
Mamma och Pappa
Jannica
Nichlas
Frida
mfl.
 
Tack snälla söta ni för att ni finns!
Ett tack till Jespers familj också för att ni är så underbara!

Dags att sätta igång med ett nytt pluggförsök!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej gumman!!!

Lider med dig det där med och plugga är inte alltid så lätt, allra helst inte när man har problem privat eller är sjuk, då är det bättre att ha ett jobb som man kan vara hemma när man inte orkar, men studierna finns ju där alltid och de skiter i hur man mår, alla uppgifter måste ändå lämnas in..Men du kommer klara detta...Tror på dig!!!

Ha en trevlig helg och försök att inte grubbla så mycket men det e ju tyvärr lättare sagt än gjort.

Kramar Carolina

Postat av: Mathilda

åå sötis.

Klart man ställer upp.. du är ju min knäppa syster ;) så det klart att lillsyrran finns här.. =)

love you

2008-09-21 @ 13:02:59
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback