För fet

Ja det kan man lugnt säga - på huden i alla fall, för nu har puckostina (Lovisa) varit i farten igen.
Jag började tappa upp badkaret med vatten. Hoppade i och tog barnoljan och hällde i ett par droppar precis som det stod på baksidan att man skulle göra. Jag tyckte inte det hände något, droppade i lite mer och det hände inget. Då tog jag flaska och sprutade i lite olja här och var i vattnet runt om mig. Ooops! det skulle jag inte gjort.
Efter några sekunder såg det ut som om ett helt oljefartyg läckt olja i badkaret. Ojojoj... där var en fjärdedel av flaskan borta.
Jag njöt lite i det supervarma vattnet, max 10 min, sen vart det alldeles för varmt. Jag försökte duscha av mig oljan men det gick minsann inte, det gick ju inte ens att torka bort. Fanns nästan ingen droppe vatten på min kropp att torka bort för att huden är så oljig. Så här sitter jag fet som bara den. Jag blev inte len som en baby eftersom att jag bara är fet, men jag kan säga att jag har nog den mjukaste huden i hela världen. =) 
Vill inte en klä på mig så det får nog blli till att sova nakenfis. =)

Pratar med
syrran just nu. Hon hälsar att hon ligger under stjärnhimmeln vid en brasa. Hon är helt slut men jag vet att hon är en riktig kämpe och klarar det.

Nu är det dags att sova.. en ny dag i morgon också. Då är det träning. Wee! Jesper ska också börja träna innebandy i morgon igen. Så kul tycker jag för han är så duktig och jag blir alltid lika kär i han när jag ser han spela, speciellt när han gör mål. Sååå sexig.=)

God natt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej Yvonne hjälpte mig att måla och Göran hjälpte mig med tapeten. Jag tror inte jag hade fått tapeten lika bra själv. Kram

Postat av: Frida

hahaha du är såå härlig.. Kom ihåg att bada med LITE olja innan du kommer på fredag. Då kan ju du vara våran oljiga strippa ;) haha



Kramizar

2008-09-23 @ 21:14:02
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback