För jag har sett en skräckfilm

Lalalalalala....
Japp, det är sant! Jag, Thilda och Ricky har sett filmen Boogeyman 2. Det var ju ett tag sen jag såg en skräckfilm. Senast var när Hide and seek hade kommit på DVD, eller ett tag senare, kanske 2006. Jag och Jesper satt då ihopkurade i soffan och var livrädda båda två. Vi bara önskade att filmen skulle ta slut och när den gjorde det så var vi så malliga över att vi klarat att se en hel skräckfilm. Saknar min älskling sååå!
Filmen vi såg nu var jätteläskig. Jag satt i en egen soffa först men det slutade med att jag satt i samma som syrran och Ricky. Då också med ryggen vänd mot Tv:n och händerna för öronen. Frågade syrran vad som hände. Vågade vända mig då och då och titta. Vad feg jag är egentligen, det är ju bara film.
När vi sett klart filmen fick jag veta att det var nr. 2, Ricky hade redan sett ettan.
Jaja.. strunt samma. Nu har jag sätt en skräckis och nu dröjer det nog något år innan jag ser nästa.=)

Har inte gjort så mycket annat i kväll. Åkt runt lite till mamma och till pappa för Thilda skulle hämta massa grejer. I morgon ska hon ha överlevnadsdyg i skolan, vilket innebär att man har med sig en överlevnadsask med lite smågrejer som fiskekrok, kniv, buljongtärning m.m. och sen bygger man sin kojja, gör sin eld och sover där under natten. Lycka till syrran. Akta dig för Boogeyman.=)
När jag gjorde mitt dygn slutade det med att jag gav upp kl. 20.00 på kvällen. Men inte bara för att jag var rädd, var ju tillsammans med Emma, utanför att det regnade från när vi kom dit kl.13.00 på dagen och då vid åtta var jag genomblött och superkall fast jag hade ett regnställ. Uscha!!!

Usch vad gojja det blev här nu då.=)

Något bra jag gjort idag är att jag pluggat. Yes, det gick lite iaf. Har översatt mina två artiklar nu. Bara pyttelite kvar på den sista.

Kom på en grej. I morgon när Thilda är i skogen med Boogeyman så måste jag sova själv här. Det vågar jag inte. Jag sover nog hos mamma i stället. Feg som jag är.=)

Nej ni.. dags att sussa. Är såå trött. Ska upp tidigt för kl.9 ska jag plugga med Maria.

Hoppas ni sover gott!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad duktig du är lollo! :D Haha vågar se en skräckis. Hoppas du inte är rädd när du ska sova, det kommer nog jag att vara! haha fast jag inte sett något skräckfilm. Jag är bra på att skrämma upp mig själv endå. God natt! kram

Postat av: Frida

Du är såå rolig gumman! haha Skräckfilmer är ju det bästa som finns.. Har säkert 100 stycken bra du kan få låna :) hehe



Kramar i massor

2008-09-22 @ 07:23:40
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förstår PRECIS vad du menar ... Är lika rädd ja mä när jag tittar på skräckfilm, sånna kan sätta skräck i mig ett bra tag framöver, Jisses va modig man är =)

2008-09-22 @ 07:48:58
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback