Förlåt

för min dåliga uppdatering, men det händer för dåliga grejer just nu så jag har ingen vidare lust.

Idag är jag i alla fall barnvakt åt mina härliga småsystrar. Vi tittar på film i detta kalla och ruggiga väder.  
Ska försöka träna sen idag också, vill inte missa någon träning.

Har beställt en jacka, 3 mössor och 2 par vantar idag så nu kan kylan komma. Den får gärna komma för mig.

Nej nu missar jag filmen. Lejokungen 2 kollar vi på. Jag älskar Lejonkungen.=)

Jag saknar och älskar dig så!!! <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va fin bloggen blev gumman!! Var lejonkungen bra ;)? Vi var ut en sväng och det var faktiskt rätt skönt :) Ta hand om dig å hör av dig om du vill prata! Kramar i massor

Postat av: emelie

Stilen på texten till rubriken menar du?

Och min lilla värld texten?

Jag kan ju göra den mindre men då måste jag göra om hela headern, men grejar med de imon.. De är lugnt..

2008-09-16 @ 22:48:48
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback