Fy tusan!

Här kämpar man med skolan när allt annat är som det är. Vill verkligen inte ha med skolan att göra just nu, men eftersom att alla pushar på mig så får jag tvinga mig till att plugga och tvinga mig till att åka dit när det är ett måste.
Men när jag har kämpat så när jag verkligen inte vill och orkar och sen blir läraren inte nöjd, utan man måste göra om introduktionen på den där dumma C-uppsatsen så vet jag inte hur mycket till jag ska orka.
Tur att jag inte gör C-uppsatsen själv för då hade jag gett upp för längesen.
Hatar den verkligen!

Ska inte göra något annat idag.
I natt ska jag sova hos min kära mamma och mina sötnosar till småsystrar.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen!

Du som har kommit så himla långt med skolan, inte ska du ge upp nu heller! Det får du inte göra..

Du är verkligen superduktig och superstark! Glöm inte det. Det kommer att bli bra.

Bamsekram!

Postat av: Frida

Kämpa på gumman! Det löser sig snart!! Massor av styrkekramar

2008-09-17 @ 18:30:46
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback