Fyll i meningarna

1. Jag har insett att... jag har svårt för att tro på mig själv.
2. Jag lyssnar på... Duffy mest, just nu.
3. Jag pratar... ganska lite egentligen om man jämför mig med syrran.
4. Jag älskar/tycker om... min familj och alla vänner!
5. Mina bästa vänner är... dem som får mig på topp!
6. Min första riktiga kram... var säkerligen med min mamma eller pappa.
7. Jag avskyr när folk frågar... saker som jag inte kan svara på.
8. Kärlek är... det bästa som finns!
9. Någonstans tänker någon på... hur hon/han ska kunna ge sin familj mat.
10. Jag kommer alltid att... vara den jag är!
11. Jag är hemligt förälskad i... Jesper, men det är ju ingen hemlighet.
12. Sist jag grät var... i söndags på planet då vi landade, eftersom att mina öron höll på att sprängas.
13. Min mobiltelefon är... ganska bra faktiskt.
14. När jag vaknar på morgonen... vill jag ligga kvar i sängen länge och mysa i täcket.
15. Innan jag går och lägger mig... tvättar jag ansiktet, kissar och borstar tänderna.
16. Just nu tänker jag på... hur ont det kommer att göra när jag snart ska tatuera mig.
17. Bebisar... det bästa som finns!
18. Idag har jag... Försökt att plugga, men jag fattar ingenting.
19. I kväll har jag... kvällen är inte här än.
20. I morgon kommer jag... att försöka plugga lite mer med förhoppningsvis bättre resultat.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sååå nyfiken på din tatuering nu :) Ja jag har tid nästa lördag och ska göra hela överarmen :) Hur det blir vet jag inte än. Micke ska rita upp nå snyggt med tribaler och stjärnor :) Längtar, eller ja inte efter smärtan direkt utan mer det färdiga resultatet ;) haha



Kram/ Frida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback