Här kommer

lite bilder från gårdagens partaj! =)




Var ju till Borlänge idag. Först till kattutställningen. Träffade på Melkers mamma Ida. Så söt. Men annars var det inte så mycket att se. Hilma är ju för kul då hon tycker att dom allra fulaste katterna är finast och sötast, som typ nakenkatter och sånna där jätte spinkiga med stora öron.
Arga blev vi också, mamma och jag. Dom ropade ut i högtalarna att bilen med ett visst regnummer skulle genast gå ut till bilen då en hund satt där. Gaaaahh.. djurplågeri. Solen lyser ju för tusan och det blir ju stekhett i en bil då.
En stund senare ropar dom ut igen att ägaren ska gå till bilen på en gång för annars slår dom in rutan. Usch vad arga vi blev.
Vi gick sedan ut till våran bil och tror ni inte att den där bilen stod nästan bredvid oss. I bilen sitter en liten Jack Russel och flåsar och skäller för fullt. Inte ens en enda liten ruta nerdragen. Hur korkade människor finns det egentligen?
Vi fikade och ingen kom. Personal från utställningen tejpade fast kartong på rutorna mot solen. Ingen kom.
När vi fikat klart och skulle åka kommer en kvinna joggandes. Det hon säger när hon kommer fram är: "Blev det för varmt?" Vilken idiot. Sånna där människor ska inte ha hundar och inte andra djur heller för den delen.
Usch, fy och bläääääää!

Vidare mot kupolen. Köpte mig en (till) scarf och ett 5-pack med svarta strumpor. Jag som bara har färgglada, barnsliga strumpor då jag köpter på barnavdelningen för annars är dom så stor, tänkte att jag skulle växa upp och ha lite svarta strumpor. =) Så nu har jag 5 st!
Hanna och Hilma fick skor, som jag valde. =)
Sen åt vi på McDonalds och jag åt en sån där äcklig Cesarsallad. Fast idag var den ok. =)

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ha tråkigt och ruttna bort i soffan som vanligt.
Eller jag måste köpa Svinto åt syrran för jag brände en kastrull hemma hos henne i veckan som jag lovat att jag ska göra rent. Så svinto behövs. =)

Men vilken tråkig lördagskväll det kommer bli. Usch!
Hoppas ni andra får en mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för i går !! Riktigt kul var de =)

Postat av: Carolina

Gud vilka idiotiska människor det finns, håller med dig dom borde inte få ha djur..Vilket j-vla hemskt kort på mig, hahahaha

Kram Carolina

2008-09-28 @ 10:50:31
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback