Hemskt

tråkigt har jag! Jag vet inte nå vad jag ska hitta på. Det finns ju verkligen INGENTING att göra.
Det är fint väder och skulle verkligen vilja gå ut och fota lite, men vart? Inte vill jag gå runt här mitt i stan och leka turist heller. =)
Åååå.. får lite panik. Jag vill verklligen inte sitta här i lägenheten och växa fast i soffan.

Önskar jag hade dig Jesper, hos mig nu. Då hade ingenting varit tråkigt. Myst i soffan och bara dega som vi är ganska bra på tillsammans eller försöka hitta på något att göra som vi är ganska dåliga på tillsammans. =)
Jag saknar dig så sjukt mycket!

Jag och mamma har i alla fall hunnit hjälpa syster lite. Vi har städat hennes lägenhet; dammsugit, dammat, städat toaletten, plockat upp tvätt och torkat golven. Vi har också åkt upp med Thildas barbord som var ruggit på ytan så man kunde få stickor. Det nya hade kommit så nu fick hon ett nytt. Vi har skruvat ihop det och tro det eller ej men det gick bra. Mamma var ganska duktig. =)

I morgon ska jag till Falu lasarett på info inför kommande kurs. Praktik är det som gäller. Ska bli kul att få "jobba" lite. Så jag har en jobbig vecka framför mig; tis och ons 6.45- 15.15, tors 7.00-16.00 och sön 13.30-22.00.
Det jobbiga är att det är 45 min restid på dit och hem. =/
Jaja... det får gå nu i 5 veckor. Bara jag har bil så. Pappas bil verkan inte vilja göra som jag vill. Vill inte åka buss bara. Har busskräck. =)

Nej nu ska jag gå hem och kela med mina katter lite!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback