Inget div.1 lag

Jaha.. Nu var det borta. Div.1 laget försvann, precis som dom flesta trodde hela tiden. Det trodde jag med.
Det roliga är att nu är vi samma gamla lag igen och vi kommer ha så roligt.
Ny tränare också - Nichlas. Världens bästa!
Lite roligt är det att det blev som det blev, för alla har vetat det hela tiden. Ingen förstod varför det skulle bli ett div.1 lag. Men så blev det och nu försvann det lika snabbt. Haha!

Träning idag i alla fall. Det är så skönt med träning. Enda stunden på hela veckan som det rör sig något annat i huvudet än allt detta skit som händer just nu.
Skulle vilja träna hela dagarna.

Sitter i Hagge just nu. Ska försöka plugga, vilket är svårt och sen ska jag hämta systrarna kl.14 från dagis och fritids.
Sen har jag bara träningen på mitt schema. Längtar!

Saknar dig så det gör ont!
I love you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback