Jag är glad för jag är nöjd

Idag har gjort min andra tatuering och man kan inte vara mer nöjd och gladare än jag.
Micke tecknade min månadsblomma (Gladiolus) och det var det finaste jag någonsin sett.
Thilda var med lite då och då och kikade på, men hon tyckte det var ganska tråkigt att kolla tror jag.=)
Det gjorde lite ondare än på fotleden och det tog betydligt längre tid. 4 timmar tog det, men vad gör det när den blev så vacker. Vart lite öm i slutet, men jag höll ut. Blev även lite snurrig någon gång, men berodde väl på att jag inte ätit på hela dagen.=)
Tack Micke för allt! Du är verkligen jätteduktig och den kunde inte bli bättre! Jag är verkligen superdupernöjd!
I morgon kommer bilder på tatueringen. Ska ta kort nu ikväll när jag tar av plasten.

När jag var klar åkte jag hem och visade den för Jesper som tyckte den var jättefin. Sen åkte jag och Thilda och handlade till henne innan vi åkte ner till café Engel för att fika med Pappa. Det var supergott med en tacotallrik. Åt frukost kl.10.30 och sen tacotallriken kl.21.00. Inte bra.
Det var iaf mysigt att fika vi tre. Pappa är verkligen så go och jag älskar honom så himlans mycket. Världens bästa pappa helt klart!

Nu ska jag sova. Undrar om jag kan sova på rygg. Är trött att ligga på mage efter dessa fyra timmar.=)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh! Vad spännande att se. =) Jag är jättenyfiken på hur den ser ut.

Vilken Micke är det som gjort den?

Kramar!

Postat av: Anonym

haha ja det kanske jag behöver. Du får nog ringa till mig varje kväll och säga när jag ska sova :)

Nu har jag ju FF året om ;) hahaha

Du är ännu bästaste! Jag skulle inte vara någonting utan dig =)

Puss å kram!

2008-09-05 @ 11:07:05
URL: http://torstenssonm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback