Klippa och klistra

Det är så tråkigt att man måste sitta inne och plugga när det är så här vackert höstväder. Jag älskar verkligen detta väder och skulle så gärna vilja åka någonstans. En lite utflykt med en mumsig picknickkorg och mysigt sällskap (Jesper) skulle inte vara fel. Men jag får drömma på.... för här är jag fast med vetenskapliga artiklar som måste översättas, presenteras och analyseras. =(

Det bästa med idag är att mina kort från Tunisien har kommit. 500 bilder. =)
Ska snart åka och hämta korten, köpa album och grejer som behövs till. Sen ska jag klippa och klistra tills det blir det så fint. Ett riktigt fint minne av den bästa resan någonsin.. hittills i alla fall. =)
Ska hämta syrran med. Hon ska också köpa album och grejer. Sen kan vi sitta och pyssla tillsammans

Undrar vad jag ska äta för lunch/middag idag? Ska träna kl.19.00 så maten får vänta någon timme till. Hoppas jag hinner komma på något gott tills dess.

Trevlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback