Kräftkalas

Sitter i Hagge och här äts det kräftor för fullt.
Jag tycker verkligen inte om kräftor. Äckligt. Inte är det kul att sitta vid samma bord med 6 st som slaffsar i sig dom små djuren. Slörp och slisk lite överallt. Bläää!
Thilda och morfar gör en massa byten.
Thilda: Vill du ha den här lilla magen morfar?
Morfar: Ja, då kan du få den här klon.
Haha!
Morfar visar även Görpösen, den man inte får äta.=)
Jag åt lite sallad i stället. Gruka, tomat och isbergssallad, det är smarrigt det. Smakade även på omeletten. Den var god, förutom kantarellerna.=)

Ska snart åka hem. Thilda duschar småtjejerna och dom ska snart hoppa i säng.
Jag är också trött. Funderar på att lägga mig när jag kommer hem. Då kanske jag är pigg i morgon.
Ska till Falun i morgon på handledarmöte. Inge kul alls. Orkar inte.


??????



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback