Min Tatuering

Goddag!
Jag har inte sovit så jättebra inatt. Tatueringen har stramat en massa och svidit lite när man råkat lägga sig på rygg. Så jag har vaknat ganska många gånger. Men det gör väl inget för det försvinner ju snart.=)

Tänka lägga upp någon bild. Jesper hjälpte mig att ta kort igår när jag tagit av plasten, men dem blev inte så bra för det var ju så kladdigt av det där han hade på och sen så blev som lite suddiga. Jesper är ingen mästerfotograf som jag.=)
Men ni får ta en kika på dom här så länge så kommer det bättre senare.



Här har vi nyss börjat! Aj! Skissen hänger på väggen. Så fin!




Fin va? Flagnar gör jag med.=)

Det är ju för kallt ute och inne med faktiskt. Sitter i morgonrock och fryser! =/
Idag ska jag plugga lite och sen ner på stan för att köpa en ram till skissen som jag fick av Micke.=)
Det bästa är att ingen i hela världen har en lika tatuering som jag.=)

Det är fredag idag, känns som måndag eftersom att Jesper har varit hemma med sjuka i två dagar nu.
I morgon blir det nog partaj hemma hos Thildas vän Terese. Ska bli kul. Karaoke blir det då!=)

Nu ska jag ta och leta reda på någon vetenskaplig engelsk artikel. Inge kul!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh guuud vad fin den var! Verkligen jättesnygg. Jag blir så avis. Snart dags för mig igen hoppas jag!

Postat av: Sanna

Ja, jag vill bygga på min som jag har på armen med fler blommor, lite fjärilar och så. Sen har jag en älva som jag har tänkt på i flera flera år som jag också ska göra. :) När det finns pengar vill säga. men jag blir så sugen hela tiden. :)

2008-09-05 @ 14:22:20
URL: http://saani.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vilken fin tatuering! =)



2008-09-05 @ 18:30:37
URL: http://josssaan88.blogg.se/
Postat av: Frida

Blev verkligen skitsnygg!!!! Men va jobbigt med 4 timmar.. Hoppas min tar 20 minuter hehe.. Önsketänkande :)



Kramar/ Frida

2008-09-05 @ 19:25:29
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: carolina

Åhhh såååå fin tatuering!!! Vill oxå göra en till =)

2008-09-06 @ 13:00:19
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback