Mjuk och len

Det där med promenaden var ju såklart bara skitsnack för inte kom jag ut på nån promenad heller. Nej jag har bara setat och slöat och kollat på Tv. Men det är skönt det med ibland.
Har bla. sett på Sjukhuset. Shit vad jag längtar efter att jobba när jag ser det.. vill bara ha min sköterskelegitimation nu och jobba. Slippa plugga. Det är ganska tröttsamt att plugga. Jag har gått i skolan sen jag var 7 år eller 6 år om man räknar med lekis. Usch vad länge! Det är lite mer än två tredjedelar av mitt liv (om jag räknat rätt).=)

Vad ensamt det är att vara ensam. Jag saknar verkligen någon, och denna någon är självklart Jesper.

Jag ska snart ta mig ett varmt bad med en massa babyoil.=) Jag är lite torr sen efter Tunisienresan så nu ska jag återfukta min kropp med lite olja. Jag hoppas på att bli lika mjuk och len som en baby nu.=)

Och det är bara skit på Tv. Vill att mina program ska börja snart.

Undrar hur systeryster har det i mörka skogen i sin kojja. Kallt och läskigt tror jag. Dessutom tror jag hon är superhungrig. Men hon är duktig och klarar det här!

Hoppas all har en mysig kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, jag håller med! Gud vad besviken jag blev!

Fattade inte ens vad som hände i slutet.. =/



Lycka till att sova! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback