Mösbullar

Sitter hemma hos mamma, ska sova här i natt.
När jag kommer hit och kliver innanför dörren känner jag doften av det bästa jag vet. Mösbullar. Finns inget godare bröd. Längtar som tusan till frukosten nu. =)

Jag började direkt att göra min lunchmiddag när jag kom hit. En grekisk sallad utan oliver såklart och med lite vitlöksbröd till. Riktigt mumsigt! Gjorde en matlåda till i morgon också.
Jag som tänkte att jag skulle äta lite nyttigt, men det sket sig när jag och mamma åt efterrätt, fruktcoctail och vispad grädde. Så nu är jag sådär äckligt mätt i alla fall som jag inte ville. =(
Men gott var det. =)

Nu ska jag ta mig en dusch innan alla ska sova!

Gd natt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eller hur =) Kikade på filmen med Elias i går.. Eller lite iaf, sen var han inte så intresserad.. haha... Fredde bara suckar !! Tura att man kan hittat på film med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback