Putande mage

Proppmätt! Nu har vi göttat i oss en massa onyttigheter. Kunde inte hålla mig från chipsen och godiset helt men åt mest gurka och vindruvor faktiskt.  Men nu putar magen åt alla håll och kanter!!

Kunde inte plugga idag för det gick inte att öppna artikeln på Thildas datorn. Men nu har jag skickat den till pappa så han får skriva ut den. Så jag får väl sitta med det i helgen. =(

Thilda sötnosen sitter och fixar med sitt album. Hon är för goo!
Jag ska nog pyssla lite mer jag med innan jag hoppar i säng på min underbara (eller inte) madrass. =)

I morgon ska jag plugga med Maria igen. Hoppas vi kommer någon vart. Det har kännts lite trögt nu.

Sov gott och dröm sött alla!
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback