Pyssel

Idag har jag fixat med Tunisienalbumet. Åkte ner på stan och köpte 2 pennor och dubbelhäftande klisterlappa till korten. Så jag har setat med det större delen av dagen. Det är så kul att pyssla med och det blir så fint. Jag kommer nog bli ritkigt nöjd när jag är klar. Sla köpa lite fina små posters att klistra in också.
Kommer nog ut ett smaprov på hur det ser ut.. kanske i kväll.=)

Har hunnit med att träffa kusin Linda en stund. Vi tog oss en promenad och det var så skönt, riktigt varmt och fint. Bennabus var självklart med. =)
Kul att prata lite med Linda med, var längesen.

Nu har syrran fått sina bilder så nu ska vi pyssla lite mer. Weee!
Sen blir det till att plugga mot kvällen.

Kom på att jag glömt säga att jag ska till
Frida på fredag. Sexparty.=)
En massa tjejer som jag inte känner, men vad gör det. =) Det kommer nog bli riktigt roligt!

Nu säger syrran att vi ska åka till Hagge och lämna massa grejer, så det är väl bara att följa med då.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback