Sex

stycken var vi på träningen idag, plus målvakt. Men det var en rolig träning i alla fall. Vi spelade 3 mot 3 och fick springa en massa, även om spelade på lite mindre plan.
Syrran och jag har kollat på film i kväll. He´s the girl. Den var rätt bra faktiskt. Lite lik de flesta dramakomedier, som handlar om en kille och en tjej som är så olika varandra man kan vara, men sen blir ett par i slutet.
Vi åt lite gurka och dipp. Jag var till och med lite sugen. Hejja mig!

Jag kan inte sova. Är inte trött och vill inte sova.

Förstår inte hur något kan göra så ont?
Hur man kan sakna alla dom där små sakerna man inte visste fanns?
Hur kan man älska någon så mycket?
Att inte veta, att gå och hoppas saker, att tro saker som man inte ska tro. Det är inte lätt.
Det finns inte mycket krafter kvar nu.
Jag vet vad jag vill. Jag vill fortsätta kämpa. Det är det enda jag vill. Men hur länge ska man orka?
Även fast jag inte är ensam är jag så ensam.

Utan dig är jag ingenting.
Utan dig är ingenting värt att leva för.

Jag älskar dig!
Förlåt mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Inga såna hemskheter gumman!!!! Du ska inte tänka att du inte vill vakna igen!!!!!!!!

Det kommer att ordna sig!! Du kommer bli att må bra igen! Jag lovar!! Det gäller bara att ta sig igenom den här första tuffa tiden. Finns här om du behöver nån att prata med eller umgås med :)



Stora kramar

Postat av: emelie

Heeej..

Har läst dina inlägg men har inte vågat fråga vad som hänt mellen er?

Hoppas att allt löser sig snart..

De är alltid tufft ibörjan de vet du ju, de blir bättre snart..



ha en bra dag, kramar

2008-09-19 @ 07:29:12
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Louise

Du är stark o klarar dig igenom de här, låt de bara ta den tiden de tar! :)

Mamma hälsar o säger att de är tråkigt de som hänt.

Sköt om dig! / Louise

2008-09-19 @ 14:29:19
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback