Sexparty

Japp! Igår var jag på sexparty hemma hos Frida.
Det var jättetrevligt och mycket kul. =)
Alla tjejerna var hur trevliga som helst.
Tack för att jag fick komma!
När dom åkte till Folkan åkte jag hem och sussa.
Bilder kommer senare. Frida måste godkänna dom först. =)

I natt har jag sovit väldigt dåligt. Kanske att jag hade feber för det kändes ungefär som det.
Usch!
Fryser, svettas och ryser om vart annat hela tiden. Nyser och snorar. Inge kul. Måste bli frisk till praktiken på tisdag.

Mamma kommer när som helst och hämtar mig. Vi ska till Borlänge och kika lite på kattutställningen där och sen vidare till Kupolen en sväng.
Bra att ha något att göra under dagen. Bara jag orkar. =/

Sen vet jag inte vad som händer.. en lugn kväll iaf.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jo men visst var det trevligt, håller med dig där kände inte heller en ända lukt...Det där måste vi göra om...Hahaha gud vad jag har skrattat idag om det där med sex, att jag lärde dig och visade dig vad det var med hjälp av dockor =).

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback