Sjuk??

Har ont i huvudet, ont i halsen och fått en förkylningsblåsa på tungan. Är jag på väg att bli sjuk?? Känner mig inte speciellt hängig, bara lite men det är nog pga huvudvärken. Men vill inte bli sjuk. Jag håller tummarna!

Det blev inget mer pysslande. Vi har vart i Hagge en sväng, handlat och nu ska vi ha kvällsmys på denna lillördag.
Vi ska mysa med chips, godis, dipp, gukra och vindruvor. Själv ska jag försöka att hålla mig mest till gurka och dipp plus vindruvorna. Det kommer nog gå ganska bra. =)

Har tagit lite bilder på albumet. Det är inte klart på långa vägar, men så här ser det ut just nu. =)











Nej nu ska vi plocka fram det goda! =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va fint du har gjort!! Visst är det kul att hålla på och pyssla med kort :) Har gjort ett liknande album om Tuvas första år som jag är rätt nöjd med. Du kan få kika på fredag! Hoppas verkligen inte att du blir sjuk!!!

Kramar

Postat av: Cissi

Åh, vilken fin handstil du har! Riktigt mysiga kort =)

2008-09-25 @ 08:03:53
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback