Snor

känns det som att jag har i hela skallen. Usch fy och blä! Ont i halsen också.
Men känner mig ganska pigg ändå. Inge speciellt seg eller så, vilket känns skönt.
Men det blir ingen träning för mig i kväll. =(
Måste dit ändå eftersom att jag har nycklarna till skåpen där bollar, västar, koner m.m. finns. Men det gör mig ingenting att jag måste dit. Är så kul ändå. =)

Jag och Maria har pluggat idag. Gjort klart allt till i morgon, då vi ska till Falun och "visa upp" vad vi gjort och hur långt vi kommit på våran systematiska litteraturstudie (c-uppsats). Inge kul, men det är ju bara 3 timmar.

Men mest har jag ändå pysslat med albumet idag. Det är ju bara för kul. Undrar vad jag ska pyssla med sen när det är klart? Måste hitta på nå mer.

Har hunnit med att äta lunch på café Engel med syrran och Issa också. Det blev en tacotallrik. Men var inte så värst superhungrig så jag åt bara grönsakerna och såsen uppe på. =)

Bäst att pyssla vidare.. jag har ändå inget bättre för mig. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback