Söndag

Igår var det en riktigt rolig kväll! Först mat och sen hem till Tessan för party, och det blev det. =)
Sjöng en massa singstar. Det är ju så sjukt kul! Fick en redig smäll av Johanna också när hon "dansade". Ett knytnävslag rakt på kinden. Ajajaj..haha!
Det var väldigt roligt hemma vid Tessan iaf. Tack tjejor!
Sen vidare mot Trägårn. Var väl helt okej där med.
Resultatet av hela kvällen får iaf mer än godkänt. Kul kul!=)
Men glömde kameran så det blev inga bilder.=(

Jag mår helt okej idag också, skönt.
Vi ska snart åka ut till Hagge. Mormor och morfar är där på kräftkalas. Jag hatar kräftor, det är inget för mig. Usch...

I morgon är det en ny vecka. En pluggvecka. Mindre roligt. Vill inte. Nej.
Orkar inte mer, men vet att jag måste stå ut. Men denna C-uppsats är ju så tråkig. Jag vill ha praktik.
Har förresten fått min placering till praktiken som är v.40-44. Jag ska vara på ortopedkliniken i Falun. Kan bli mycket roligt faktiskt. Längtar!

Dags att pigga upp sig med en dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback