Tränat

I kväll har jag tränat innebandy. Alltid lika kul, men lite tråkigt när det är så dåligt med folk. Idag var vi bara 11 utespelare men 2 målvakter så det var bra.

Jag har lagat goda fisken idag också, till syrran och mig. Supergott! Synd att Thilda har blivit sjuk nu efter sin natt i skogen och inte kände någon smak på min goda mat.

I morgon ska jag plugga igen, men när jag inte behöver det ska jag fixa med Tunisienalbumet. Det kommer bli sååå fint. =) Ska bara köpa dubbehäftande tejp. Thilda sa att man absolut skulle ha limm att fästa bilderna med, men jag hann inte mer än göra första sidan med 4 st bilder och sen blev hela bladet knöckligt. Så vill jag inte ha det. Dumma syster, övertala mig till att ha limm.

Träffade Jespers syster Elin idag med. Jättekul att träffa henne. Lika söt och glad som vanligt. =)

Nu är jag superhungrig, men kan ju inte äta så här sent på kvällen. Ååååhhhh....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback