Saknar...

Att åka till Falun idag var ganska onödigt. 4 timmars gojja. En liten grej var bra att veta, och det var om uppgiften vi ska göra under praktiken. Ingen lunchrast fick vi heller. Hmm.

Så nu har jag nyss ätit upp min lunch. Grekik sallad.  Det var så gott så jag köpte mer grönsaker så jag ska göra en till lunch i morgon också. =)
I morgon är min första praktikdag, går mellan 6.45-15.15 så jag ska åka hemifrån 05.20 och med det menas det att jag måste gå upp 04.30. Fy tusan!

Så nu ska jag tillbringa 5 veckor på avd. 17 på Falu lasarett. Det är ortopedkliniken för akutfall, alltså dem som kommer från akuten. Det kan bli skoj. Många benbrott som måste opereras. Spännande. =)
Men såååå jobbigt att behöva gå upp sådär tidigt.

ÅÅÅååååhhh vad jag saknar Jesper!
Det gör ont i magen och i hjärtat hela tiden. Vill inget annat än bara vara med han.
Tänk om man kunde vrida tillbaka klockan. Det är min högsta önskan just nu!
Jag älskar dig Jesper och skulle göra ALLT för dig! Glöm inte det!
Det är så himla ensamt utan dig! <3

Nu ska jag fortsätta tröka i soffan!
Sova tidigt kanske? Har första praktik och sen när jag slutar blir det blåljusen hem, slänga i mig lite mat och vidare ner till sporthallen. Där ska jag först sitta i seketeriatet när herrarna ska spela träningsmatch och sen är det träning för mig själv. Weee! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback