Vaken

ja det har jag varit från 6 någonting, till och från. Sov inte nå vidare bra i Hilmas säng som är full med mjukisdjur så att man inte kan röra på benen. Orkade inte slänga ner alla 100 (?) på golvet i gårkväll.
Sen vill ju inte småtjejerna ha någon sovmorgon heller så då är det inte lätt att sova så bra på morgonkvisten.
Antingen kommer Hilma och myser i sängen med mig eller så hör man dom båda sitta och sjunga till alla dessa barnprogram.

Men hur mysigt är det inte att vakna av att någon ligger och klappar och kramar en hur mycket som helst. Man kan ju inte bli arg då för att man blir väckt. Mys!!

Drömde i natt om Jesper, som jag visste att jag skulle innan jag somnade igår. Drömmer om han varje natt, det är helt sjukt! Hela tiden ser jag han i mina drömmar. Men jag älskar det. =)

Har lämnat tjejerna på dagis och skola och ska nu mysa med varm oboy och mösbullar i soffan.
Sen vidare till Falun. =/

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej han är en sån här "vuxen" människa som inte är så förtjust i tecknat alls.. Men han har genomlidit några filmer med mig =)



Hoppas du får en bra dag i Falun !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback