Alldeles sömning

Strax efter 8.00 i morse befann jag mig i sporthallen tillsammans med Linda. Vi startade dagen med 1 km simning. Kändes jätteskönt och lite pigg blev jag allt.

Jag har betalat räkningar under förmiddagen (vilket alltid är lika tråkigt) och rensat i våran pärm där alla viktiga papper sitter. Tänkte att man kunde ta bort hyres- och mobilräkningsavier från 2007 nu. :D

Jag har ätit en lätt liten lunch och känner mig nu jättetrött. Jag ska kila till sängen (som inte är bäddad än), läsa lite och se om det blir en lite powernap. :)


När Jesper kommer hem från jobbet blir det en liten löparrunda och sen ska vi till hem till Ize och pappa och äta lite hemmagjord pizza (tror jag det skulle bli). Andreas och Carro kommer dit också så det blir skoj.

Oj vad trött jag blev nu. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback