Ballar av stål

Det är ju ett sånt kul program. Alla är så roliga, men har alltid gillat Bitterfittan (Nor) mest. Fattar inte att hon vågar hålla på som hon gör.



Har varit hemma hos Thilda och ätit och fikat hela eftermiddagen/kvällen. Det har varit många folk i hennes lägenhet på 40kvm plus två hundar varav en är ordentligt könsmogen och då blir det som det blir... :)
Jag och Jesper köpte ett par örhängen, en lite kokbok med en massa wookrätter och två ljuslyktor man hänger i fönstret.
Tror hon blev rätt nöjd. :)
Tack för maten och gott fika syrran! Jag hoppas att du har gillat din dag.

I morgon ska jag ta mig en cykeltur till Hagge om det är skapligt väder. Syrran är där och ska plugga och jag ska få låna fem böcker av
Marina som jag samtidigt kan hämta och börja läsa. :)

Min älskling har lagt sig och jag ska nog göra honom sällskap nu! Är dundertrött!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback